Fumat

Cum să ne lăsăm de fumat

Sănătate

Sharing is caring!

Milioane de oameni își pierd viața în fiecare an din cauza fumatului. Unii în mod sincer vor să renunțe, dar nu reușesc. Metodele folosite par a fi zadarnice. Dar există reușită, doar dacă persoana în cauză are voință și dorința sinceră de a se elibera de acest viciu. Motivația trebuie să fie puternică pentru a reuși.

Următorii zece pași îi va ajuta ca să reușească.

Haideți să vedem cum:

 

  1.  Stabiliți data în care vă veți lăsa de fumat și marcați-o în calendar. Ideal ar fi să alegeți o zi în care să nu fiți supuși unui stres mare.

 

  1.  Înainte de acea zi, scoateți din casă toate brichetele, scrumierele, chibriturile. Curățați-vă toate hainele și obiectele care miros a fum de țigară.

 

  1. Cereți ajutorul colegilor de muncă, al prietenilor și al membrilor familiei.

 

  1. Evitați locurile și situațiile în care poate apărea tentația de a fuma.

 

  1. Fiți pregătiți să înfruntați simptomele de reacție din timpul abstinenței (anxietate, iritabilitate, amețeli, dureri de cap, insomnii, senzație de foame, capacitate de concentrare scăzută).Această perspectivă nu este deloc plăcută, însă simptomele nu au intensitate maximă, decât câteva zile și, pe măsură ce corpul se eliberează de nicotină, ele scad treptat din intensitate.

 

  1. Când  simțiți  o dorință intensă să fumați, probabil din cauza unui moment tensionat, aduceți-vă aminte că acest impuls nu ține de obicei mai mult de 5 minute.

 

  1. Dacă vă gândiți că veți mai pune câteva kilograme, nu uitați  că foloasele faptului că ați  renunțat la țigări, depășesc cu mult pericolele datorate câtorva kilograme în plus. Câteva fructe sau legume și multă apă sunt de un real folos.

 

  1. A vă lăsa de fumat este un lucru, pe când a vă reține de la tutun este cu totul altceva. Fixează-ți ca obiectiv perioade de timp în care să nu fumați-o zi, o săptămână, trei luni, toată viața.

 

  1. Dacă nu ați  reușit și sunteți  descurajat, nu renunțați.Este important să încercați în continuare.

 

  1. Rezistați  tentației de a fuma „doar o țigară„. O singură țigară poate duce foarte ușor la altele, iar toate eforturile grele depuse vor fi zadarnice. Dacă ați recidivat, lăsați-vă din nou de fumat.

 

Prețuind viața noastră, dar și a celor din jur, vom putea reuși

E greu? Da, da merită!

Copyright © http://articol-info.ro  2015-2016.  toate drepturile rezervate

More from my site

  • Ce este detoxifierea Ce este detoxifierea (0)
    Detoxifierea este procesul natural de eliminare şi neutralizare a toxinelor din organism. Organismul uman a fost conceput cu capacitate de a elimina toxinele în mod natural, dar  uneori […] Posted in Sănătate
  • Remedii- prin medicina alternativă Remedii- prin medicina alternativă (2)
     Remedii- prin medicina alternativă În ultimii ani, medicina alternativă se bucură de mare popularitate şi în țările bogate. Între cele mai cunoscute terapii alternative sunt […] Posted in Sănătate
  • Cum să îți îmbunătățește memoria Cum să îți îmbunătățește memoria (0)
    Cum să îți îmbunătățește memoria Memoria a fost definită  ca proces psihic care constă în întipărirea, recunoașterea și reproducerea senzațiilor, sentimentelor, mișcărilor, cunoștințelor […] Posted in cultura, Sănătate
  • Sistemul imunitar şi dezvoltarea neuronilor afectate de antibiotice? Sistemul imunitar şi dezvoltarea neuronilor afectate de antibiotice? (0)
    Două  studii recente oferă noi informaţii despre efectele negative ale antibioticelor – printre care se numără afectarea sistemului imunitar şi probleme ale memoriei cauzate de […] Posted in Sănătate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Moderarea comentariilor este activată. Poate dura ceva timp până ce comentariul tău va fi aprobat.