Ce este SEO marketing în calitatea unui site

IT SEO

Sharing is caring!

Simplu spus Search Engine Optimization (SEO) este procesul de îmbunatățire a volumului sau a calității traficului unui site web prin intermediul motoarele de căutare. SEO este o abreviere pentru ,,optimizare pentru motoarele de căutare”.

Se mai folosesc si termenii “optimizare site” si “optimizare SEO”.

Cu cat un site este mai bine pozitionat in paginile de rezultate a motoarelor de cautare, cu atat acesta va avea mai multi vizitatori.

SEO poate avea ca tinta diferite tipuri de cautare : cautare de imagini , cautare locala, cautare video, carti, discutii, bloguri, stiri, etc

Optimizarea vizibilitatii unui site web pe motoarele de cautare consta in prezenta site-ului in cadrul tuturor acestor tipuri de cautari.

Ca strategie de marketing pe Internet, SEO ia in considerare felul in care functioneaza motoarele de cautare si ceea ce oamenii cauta pe Internet.

SEM sau marketingul prin motoare de căutare este folosit pentru promovarea de site-uri și bloguri în listele de rezultate, care sunt afișate în momentul în care un utilizator tastează un anumit termen sau o expresie într-un motor de căutare.

„SEM încorporează SEO, dar marea diferență dintre cele două este că prin SEO câștigi trafic prin modalități gratuite, dar SEM include și modalități plătite de promovare. Practic, SEM folosește motoarele de căutare pentru a face reclamă siteului, dar SEO are ca scop obținerea organică de trafic.”

Administratorul sau proprietarul unui site sau al unui blog licitează sau plătește o sumă de bani unui motor de căutare pentru ca site-ul sau blogul său să fie afișat preferențial în lista de rezultate. În funcție de suma licitată, anunțul (url-ul site-ului său) va fi afișat fie la începutul listei de rezultate, fie în dreapta sa, fie la final. Aceste anunțuri sunt afișate în funcție de cuvintele cheie (termenii după care utilizatorii operează căutări) pentru care beneficiarul a licitat.

Anunțurile plătite nu sunt influențate în niciun fel de poziționarea organică a unui site. Beneficiarul plătește pentru ca site-ul său să se poziționeze mai bine decât ar face-o în mod natural. Spre exemplu, proprietarul unui site care comercializează mașini second-hand ar putea licita pentru expresia „automobile second-hand”. Astfel, în momentul în care un utilizator va tasta expresia „automobile second-hand” în motorul de căutare, site-ul acestuia va apărea în lista de rezultate. În funcție de sumele licitate și numărul de advertiseri, un site se poate poziționa în capul listei de rezultate, în dreapta acesteia sau la final. Fiecare dintre aceste poziții sunt considerate poziții „avantajoase” însă cea mai dorită poziție este în capul listei. Suma licitată influențează foarte mult poziționarea, se spune în wikipedia

Să vedem în materialul video ce este SEO marketing

 

 

More from my site

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Moderarea comentariilor este activată. Poate dura ceva timp până ce comentariul tău va fi aprobat.